Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan er een keer iets misgaan. Wij vinden het belangrijk dat u bij ons terecht kunt als u ontevreden bent. Uw klacht of kritische opmerking zien we als een mogelijkheid om onze kwaliteit te verbeteren.
Wanneer u als ouder ergens ontevreden over bent, dan vinden wij het prettig dat u dit zo snel mogelijk bespreekt met de persoon die erbij betrokken is of was. Onze medewerker denkt graag met u mee voor een passende oplossing. Daarnaast kunt u uw algemene wensen, vragen of zorgen inbrengen bij onze oudercommissie via oudercommissie.skn@
Komen jullie er samen niet uit of bent u niet tevreden over de oplossing? Dan kunt u een interne klacht bij ons indienen. Voor de werkwijze verwijzen wij u naar onze interne klachtenregeling.
We vragen u om uw klacht schriftelijk bij ons in te dienen door te mailen naar info@kindcentrumnunspeet.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht, dan kunt u het Klachtenloket Kinderopvang inschakelen. De medewerkers zijn beschikbaar voor informatie, persoonlijk advies en bemiddeling. Ook kunt u ervoor kiezen om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang, waar Stichting Kindcentrum Nunspeet bij is aangesloten. Wanneer u bij de Geschillencommissie een geschil indient, doet zij een bindende uitspraak voor beide partijen.
Daarom kunt u direct een medewerker spreken op de opvanglocatie van uw kind. Heeft u een algemene vraag? Bel dan naar ons algemene nummer.